W świecie remontów i przebudowy mieszkań projekty poruszają się szybko. Najemcy wyprowadzają się, a wykonawcy wielorodzinni, tacy jak Ty, wprowadzają się, aby przygotować dom na przyjazdy najemców. Przez większość dni masz wiele zadań jednocześnie. Czas to pieniądz nie tylko dla Twojej firmy remontowej, ale także dla społeczności mieszkaniowych.
.
Możesz z łatwością zarządzać kilkoma pracami budowlanymi złożonymi z wielu jednostek jednocześnie
Istnieją dziesiątki procesów i procedur, które należy śledzić przez cały okres trwania każdego remontu mieszkania. Aby utrzymać projekty w ruchu, ważne jest, aby zachować harmonogram i dobrze zorganizowane dokumenty, aby wszyscy byli na tej samej stronie. Buildertrend ułatwia robienie tych wszystkich rzeczy dzięki naszej funkcji Harmonogram i nieograniczonemu przechowywaniu plików.
Funkcję Harmonogram nazywamy kręgosłupem naszej platformy, ponieważ jest to najpotężniejsze narzędzie do utrzymywania Twoich projektów w ruchu. Może pomóc Twojemu zespołowi i klientom na bieżąco informować o postępach każdego remontu mieszkania. Korzystanie z Harmonogramu ułatwia szybkie wprowadzanie zmian w kalendarzu, jednocześnie aktualizując swój zespół i klientów. Funkcja Harmonogram zapewnia uporządkowanie projektów i to, że wszyscy zaangażowani są zawsze informowani.
Oprócz zarządzania harmonogramem przejęcie kontroli nad dokumentami, zdjęciami i filmami zagwarantuje łatwe codzienne operacje. Ograniczysz również ilość czasu poświęcanego na wyszukiwanie niezbędnych plików. Buildertrend oferuje nieograniczoną pamięć masową opartą na chmurze, która umożliwia przechowywanie, organizowanie i łatwy dostęp do wszystkich dokumentów, zdjęć i filmów. Nie musisz już przeszukiwać różnych plików na komputerze lub przeszukiwać dokumentów w szafce na dokumenty. A jako dodatkowy bonus – możliwość łatwego dostępu do plików zapewnia, że zawsze jesteś przygotowany na wypadek sporu dotyczącego warunków umowy lub wykonanej pracy.
Potrafisz skutecznie komunikować się ze swoim zespołem i zarządcami nieruchomości
Nasze oprogramowanie do zarządzania projektami oferuje również kilka metod komunikacji, z których może skorzystać Twój zespół i zarządcy nieruchomości na miejscu. Wszystkie funkcje naszej technologii budowlanej działają płynnie, aby zapewnić skuteczną komunikację dla wszystkich zaangażowanych stron. Niektóre z naszych ulubionych użytkowników to zadania do wykonania, dzienniki dzienne i portal klienta — wszystko to sprawi, że Twoje projekty remontów i przebudowy wielorodzinnej będą bardziej zorganizowane i wydajne.
Dodanie zadań do wykonania i przypisanie ich do zespołu ułatwia śledzenie postępów i określanie, kto jest odpowiedzialny za każde zadanie. Ostrzeże ich również, więc będą świadomi. Możesz nawet przypisać zadania do wykonania swojemu klientowi lub zarządcy nieruchomości. Przydzielanie klientom zadań do wykonania, takich jak dokonywanie wyborów, to świetny sposób na utrzymanie otwartej komunikacji, jeśli chodzi o podejmowanie decyzji. Dzięki temu są również zaangażowani w cały proces.
Oprócz zadań do wykonania, Buildertrend oferuje dzienniki dzienne , funkcję, która sprawia, że dziesiątki codziennych połączeń telefonicznych należą do przeszłości. Dzienniki dzienne to zasadniczo codzienne raporty o postępach, które pozwalają Twojemu zespołowi i klientom zobaczyć, co zostało ukończone w każdym projekcie pod koniec każdego dnia i jakie zadania będą miały priorytet następnego dnia.
Naszą ulubioną funkcją użytkownika końcowego jest Portal Klienta . Korzystanie z tego narzędzia to świetny sposób na utrzymywanie kontaktu z zarządcami nieruchomości bez konieczności odbywania regularnych spotkań osobistych. Możesz przesyłać zdjęcia i filmy z postępów, aby je zaangażować, a nawet udostępniać i prosić o podpisy dokumentów. Wszystkie informacje, które udostępnisz w Portalu Klienta, będą dostępne przez cały czas trwania projektu, dzięki czemu Twoi klienci będą mogli uzyskać do nich dostęp i odnieść się do nich w dowolnym momencie.
Korzystanie z naszych narzędzi do komunikacji na platformie zapewnia wszystkim aktualne informacje, zapewniając jednocześnie, że wszystko jest udokumentowane, zorganizowane i dostępne w jednym miejscu.
Możesz śledzić swoje finanse, aby zapewnić sukces swojej firmy remontowej
Zarządzanie przepływami pieniężnymi jest główną częścią zarządzania projektami przebudowy, a korzystanie z Buildertrend ułatwia to. Przy wielu projektach realizowanych w tym samym czasie śledzenie przychodzących i wychodzących pieniędzy, oprócz zleceń zmiany, może być trudne do zrealizowania.
Na szczęście mamy cię w zasięgu. Korzystanie z funkcji finansowych, takich jak szacunki , budżet i przetwarzanie płatności , sprawia, że zarządzanie finansami jest bezbolesne. Tworzenie dokładnych szacunków i utrzymanie ustalonego budżetu jest trudne przy zmieniających się cenach materiałów i konkurencyjnym środowisku budowlanym. Buildertrend ułatwia ustalanie podziałów cen i sprawdzanie potencjalnego zysku dla każdej pracy. Dodatkowo możesz pożegnać się z czekami papierowymi. Dzięki Przetwarzaniu Płatności Buildertrend możesz usprawnić i uprościć sposób płacenia i otrzymywania płatności, oferując płatności online.
Pozwól Buildertrend odnowić sposób, w jaki zarządzasz swoimi wielorodzinnymi projektami budowlanymi
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tych funkcjach lub masz pytania, skontaktuj się z nami. Wiemy, że nasze najwyższej klasy oprogramowanie do zarządzania projektami budowlanymi może znacznie ułatwić prace związane z przebudową.